Podnieś konkurencyjność dzięki technologiom informacyjnym
dopasowanym do Twojej branży

Audyt Digitalowy

Dowiedz się więcej

Digital Forms partnerem transformacji Twojej firmy

Biznes i technologia stanowią doskonałe połączenie. W Digital Forms specjalizujemy się w jednym i drugim, wykorzystując wysokiej jakości rozwiązania informatyczne do osiągania celów biznesowych naszych klientów.
Pomogliśmy już wielu przedsiębiorstwom w cyfrowym rozwoju, również znanym, globalnym markom. Twoją firmę także możemy z sukcesem przeprowadzić przez proces transformacji cyfrowej — wyposażyć w wiedzę i narzędzia, które pozwolą wykorzystać pełnię jej potencjału i stać się silnym graczem w świecie postępującej cyfryzacji biznesu.

Analiza Digitalowa

Zaufali nam

Digital Forms jest doświadczonym partnerem cyfrowego rozwoju przedsiębiorstw

Transformacja cyfrowa
Dlaczego jest potrzebna Twojej firmie?

Cyfryzacja jest nieodłączną częścią dzisiejszego świata — również biznesu. Odpowiednio dobrane i zaimplementowane rozwiązania technologiczne pozwalają lepiej zarządzać przedsiębiorstwem, zwiększają sprzedaż i wpływają na wzrost konkurencyjności.

Obecnie wszystkie przedsiębiorstwa funkcjonują w przestrzeni cyfrowej. Niemniej tylko firmy, które zdecydowały się na transformację cyfrową, zostają liderami branży.

Skontaktuj się

Transformacja cyfrowa to

Większe i przewidywalne zyski

Wyższa konkurencyjność rynkowa

Lepsza obsługa klienta

Stabilny biznes, który jest odporny na zmiany

Optymalne zarządzanie zasobami i niższe koszty

Efektywne wykorzystanie potencjału firmy

Czym jest transformacja cyfrowa

i jak przyczynia się do rozwoju biznesu?

Nowe technologie nieodwołalnie zmieniły sposób prowadzenia biznesu i obecnie to właśnie od ich odpowiedniego wykorzystania zależy poziom konkurencyjności przedsiębiorstw.

Skutecznego i dobrze prosperującego biznesu nie sposób dzisiaj prowadzić w formie analogowej — klienci są doskonale zorientowani w technologiach informacyjnych, a ich potrzeby, oczekiwania i ścieżki podejmowania decyzji zakupowych ulegają ciągłym zmianom w cyfrowym świecie.

Przedsiębiorstwa stoją przed wyzwaniem nieustannego podążania za innowacjami, by sprostać wymaganiom klientów oraz nadążać za postępami konkurencji. Stąd tak ważne jest dokładne poznanie cyfrowego potencjału firmy oraz umieszczenie jej, na bazie rzetelnych analiz, na mapie cyfrowych rozwiązań adekwatnych dla branży i rynku, po którym się porusza. Analiza Digitalowa jest pierwszym krokiem do poznania poziomu adaptacji cyfrowej Twojej firmy, a co za tym idzie — pierwszym krokiem do doskonale prosperującego biznesu opartego na nowoczesnych technologiach informatycznych.

Audyt Digitalowy

Proces przeprowadzenia Audytu Digitalowego

Audyt Digitalowy

Proces przeprowadzenia Audytu Digitalowego

Audyt Digitalowy to kompletny przegląd zewnętrznych narzędzi i kanałów cyfrowych firmy oraz jej otoczenia konkurencyjnego. Analizowane są te elementy digitalowe, z którymi mają bezpośrednią styczność klienci danej branży i rynku. Dzięki dogłębnej analizie oceniamy to, jak firma jest postrzegana na zewnątrz organizacji oraz na jakim etapie adaptacji cyfrowej znajduje się względem konkurencji. Na tej podstawie przygotowujemy plan inicjatyw mający na celu wdrożenie efektywnych zmian na polu cyfryzacji w najkrótszym możliwym czasie.
Etap 1

Warsztaty wprowadzające

Doskonałe efekty osiągamy dzięki partnerskiej współpracy, dlatego proces przeprowadzamy w kooperacji klientem. Audyt Digitalowy rozpoczynamy od warsztatów online. Na tym etapie poznajemy firmę, jej branżę oraz rynek, po którym się porusza. Aktywnie słuchamy, jakie są potrzeby firmy oraz jakie wiąże nadzieje i oczekiwania związane ze współpracą.

Etap 2

Analiza zewnętrzna klienta

Na pierwszym etapie Analizy Digitalowej skupiamy się na sprawdzeniu wszystkich widocznych na zewnątrz organizacji systemów i narzędzi cyfrowych wykorzystywanych przez przedsiębiorstwo. Śledzimy ścieżki zakupowe klientów, sprawdzamy sposoby promowania marki w sieci oraz przeprowadzamy kompleksową ocenę analizowanych elementów.

  • Analiza systemów
  • Audyt narzędzi
  • Audyt social media i sentymentu
  • Przegląd opinii klientów i pracowników
  • Analiza Customer Journey
  • Badanie cyfrowych ścieżek sprzedaży

Etap 3

Analiza zewnętrzna konkurencji

Aby stworzyć precyzyjną strategię transformacji digitalowej, należy zbadać zarówno poziom cyfryzacji przedsiębiorstwa, jak i jej otoczenia konkurencyjnego. Podczas drugiego etapu przeprowadzamy analizę i ocenę zewnętrznych narzędzi wykorzystywanych przez konkurencję. Aby móc skutecznie porównać ze sobą wyniki, analizujemy do 10 firm konkurencyjnych według takich samych kryteriów wykorzystywanych na etapie pierwszym tj. analiza systemów, narzędzi, social media i sentymentu, opinii, customer journey oraz cyfrowych ścieżek sprzedaży.

Etap 4

Analiza trendów

Przyglądamy się sektorowi rynku, w którym funkcjonuje firma oraz jej konkurencja. Na podstawie raportów branżowych i materiałów marketingowych badamy, jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się w danej branży i które z nich należą do tzw. industry-standard. Wydajemy opinie, jakie rozwiązania będą najlepiej dopasowane dla danej organizacji.

Etap 5

Rekomendacje

Podsumowujemy dane ze wszystkich analiz. Opracowujemy rekomendacje oraz plan wstępnych inicjatyw. Przedstawiamy gotowe rozwiązania i sugestie działań, które wskażą elementy digitalu wymagające poprawy. Wskazujemy, w jakie aspekty cyfryzacji warto zainwestować na samym początku, aby osiągnąć najlepsze efekty względem konkurencji i rynku.

Korzyści

czyli co zyskasz dzięki Audytowi Digitalowemu

Inwestycja w cyfryzację, to inwestycja w stabilną przyszłość Twojej organizacji oraz zrównoważony, efektywny rozwój. Wsparcie biznesu na nowoczesnych technologiach informacyjnych pozwala lepiej zarządzać zasobami i tym samym zmniejszać koszty i maksymalizować zyski. Jednocześnie cyfryzacja umożliwia podniesienie jakości obsługi klientów.

Analiza Digitalowa to indywidualny proces pozwalający przeanalizować poziom cyfryzacji zewnętrznych systemów i narzędzi firmy, jej konkurencji oraz rynku. Umożliwia ona ułożenie skutecznego planu wskazującego odpowiedni kierunek rozwoju oraz gwarantującego zwiększenie poziomu cyfryzacji przedsiębiorstwa i wzmocnienie jego pozycji rynkowej poprzez zastosowanie odpowiednich technologii informacyjnych.

Gotowy plan działań i narzędzi do implementacji umożliwiający rozpoczęcie procesu transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.

Kompleksowa analiza zewnętrznego digitalu przedsiębiorstwa.

Szczegółowe badanie rynku i otoczenia konkurencyjnego.

W ramach usługi otrzymujesz:

Analiza zewnętrzna Twojej firmy i jej otoczenia konkurencyjnego:

  • Analiza systemów
  • Audyt narzędzi
  • Audyt social media i sentymentu
  • Przegląd opinii klientów i pracowników
  • Analiza Customer Journey
  • Badanie cyfrowych ścieżek sprzedaży.

Analiza trendów rynkowych
Gotowy plan działań i narzędzi do implementacji

Pozwól swojej firmie
wyprzedzić konkurencję

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji

Umów się na spotkanie